Zasady i warunki
OGÓLNE WARUNKI HANDLOWE GLITR
1. OGÓLNE WARUNKI
1.1 Wszystkie gry Glitr escape w Pradze są obsługiwane przez City Street Games s.r.o., z siedzibą pod adresem Kaprova 42/14, Staré Město, 110 00 Praga 1, ID: 06555683 (zwaną dalej "Spółką"), a wszelkie wynikające z tego stosunki prawne i inne podlegają niniejszym Ogólnym Warunkom Handlowym ("OWH") oraz prawu Republiki Czeskiej. Wszelkie spory wynikające z tych stosunków prawnych i innych będą rozstrzygane przez sądy powszechne Republiki Czeskiej.
1.2 Spółka niniejszym zastrzega sobie prawo do zmiany i/lub aktualizacji OWH poprzez opublikowanie aktualnej wersji OWH na stronie internetowej Spółki www.glitr.cz.
2. ZASADY BEZPIECZEŃSTWA
2.1 Warunkiem wstępnym uczestnictwa w jakiejkolwiek grze ucieczkowej obsługiwanej przez Spółkę jest bezwarunkowe przestrzeganie wszystkich zasad bezpieczeństwa i zasad operacyjnych przez wszystkich uczestników, którzy wchodzą w stosunek umowny ze Spółką z tytułu korzystania z Aplikacji ("Uczestnik").
2.2 Uczestnik bierze udział w Escape Game na własne ryzyko i odpowiedzialność.
2.3 Gry Escape obsługiwane przez Spółkę zawierają ekscytujące i do pewnego stopnia stresujące lub przerażające elementy i sytuacje. Te elementy i sytuacje są częścią gry i historii i żaden uczestnik nie zostanie postawiony w prawdziwie niebezpiecznej sytuacji na czas trwania gry ucieczki
2.4 W przypadku, gdy którykolwiek z Uczestników cierpi na jakąkolwiek chorobę serca lub inną podobną chorobę, Uczestnik powinien rozważyć swój udział w Grze w świetle swojego stanu zdrowia i wynikających z niego potencjalnych komplikacji. Przez cały czas każdy uczestnik bierze udział w grze ucieczkowej na podstawie własnej decyzji i na własne ryzyko.
2.5 Uczestnik zobowiązuje się nie niszczyć mienia osób trzecich. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za szkody w mieniu Uczestnika lub osób trzecich.
3. ZASADY BIZNESOWE
3.1 Wszelkie ceny wstępu podane na stronie internetowej Spółki lub w siedzibie Spółki są ostateczne, w tym wszelkie podatki od wartości dodanej. Ceny wstępu do gier typu escape game mogą się różnić w zależności od daty, wybranej gry, konkretnego czasu gry, a także w zależności od liczby osób. Konkretna cena jest podana w systemie rezerwacji na stronie internetowej Spółki i jest dostępna do wglądu w siedzibie Spółki. Opłaty za wstęp mogą być uiszczane gotówką lub kartą kredytową, ale zawsze przed rozpoczęciem danej gry ucieczki.
3.2 Rezerwacje grupowe lub specjalne imprezy integracyjne/korporacyjne są mile widziane i mogą podlegać obniżonym cenom. Prosimy o kontakt ze Spółką w celu uzyskania dalszych informacji. Zakupione gry mają nieograniczoną ważność. Uczestnik jest zobowiązany do przedłużenia ważności zakupionej gry w ciągu 1 roku poprzez powiadomienie za pośrednictwem Aplikacji lub na piśmie. Ważność jest przedłużana jednorazowo o 1 rok.
3.3 Uczestnictwo w grze escape nie jest zalecane dla osób poniżej 10 roku życia. Uczestnikom w wieku poniżej 15 lat musi towarzyszyć rodzic lub inny dorosły opiekun niepełnoletniego uczestnika przez cały czas trwania gry.
3.4 Spółka zastrzega sobie prawo do odwołania dowolnej gry w dowolnym momencie z pełnym zwrotem ceny zapłaconej przez uczestnika.
4. ZASADY DOKONYWANIA NAGRAŃ AUDIOWIZUALNYCH
4.1 Uczestnik nie może dokonywać żadnych nagrań audiowizualnych, dźwiękowych ani podobnych nagrań Gry, z wyjątkiem robienia zdjęć w zakresie uzasadnionym do celów osobistych. W przypadku naruszenia tego obowiązku strony uzgadniają karę grzywny w wysokości 100 000 CZK.
5. BONY UPOMINKOWE (VOUCHERY)
5.1 Bony podarunkowe wydawane i sprzedawane przez Spółkę są bonami na okaziciela w rozumieniu art. 1939 ustawy nr 89/2012 Dz. U., Nowy kodeks cywilny, z późniejszymi zmianami (zwanej dalej "NCC"). Posiadacz bonu podarunkowego, który wprowadzi bon podarunkowy na stronie internetowej lub w aplikacji, jest uprawniony do wzięcia udziału w jednej wybranej przez siebie grze typu escape wraz z wybranymi przez siebie osobami, ale nie więcej niż łącznie 6 osób.
5.2 O ile na bonie upominkowym nie określono inaczej, bon upominkowy jest ważny przez okres sześciu miesięcy od daty jego wydania.
5.3 Ceny bonów upominkowych mogą się różnić w zależności od oddziału i w czasie. Z tego powodu, jeśli cena zakupionego bonu podarunkowego przekroczy cenę gry escape wybranej przez posiadacza bonu, różnica w cenie nie zostanie zwrócona posiadaczowi bonu. Podobnie, jeśli cena bonu podarunkowego nie przekracza ceny wybranej gry typu escape game, posiadacz bonu nie jest zobowiązany do wyrównania różnicy w cenie.
5.4 Voucher podarunkowy nie może być łączony z żadnymi innymi zniżkami lub promocjami ogłoszonymi przez Spółkę lub oferowanymi indywidualnie przez którykolwiek z Obiektów.
5.5 Kuponów rabatowych nie można łączyć.
6. Przetwarzanie danych osobowych
6.1 Wszelkie dane osobowe klientów i uczestników gier ucieczkowych prowadzonych przez Spółkę są starannie przechowywane i zabezpieczane w archiwach danych Spółki zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą nr 101/2000 Sb. o ochronie danych osobowych. Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w zakresie, w jakim podaje je we wniosku i w którym zezwala aplikacji na uzyskanie danych o osobach, udzielając odpowiedniego upoważnienia. Wszelkie dane osobowe uzyskane przez Spółkę mogą być wykorzystywane wyłącznie do celów Spółki i partnerów zewnętrznych.
7. OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
7.1 Wszelkie informacje i dane udostępnione na stronie internetowej Spółki służą wyłącznie celom informacyjnym i promocyjnym i nie zawierają żadnych oświadczeń ani gwarancji, które mogą być domniemane, bezpośrednio lub pośrednio, z takich danych. Dostęp do strony internetowej Spółki oraz korzystanie z usług i linków zamieszczonych na tej stronie odbywa się według wyłącznego uznania i na odpowiedzialność użytkownika.
7.2 W trakcie świadczenia swoich usług Spółka dołoży wszelkich starań, aby spełnić oczekiwania i życzenia swoich klientów. Jednakże, w żadnym wypadku, Spółka nie będzie odpowiedzialna za jakiekolwiek niepowodzenie lub niemożność świadczenia swoich usług i wykonywania swoich zobowiązań w przypadkach "siły wyższej" lub działań osób trzecich, których Spółka nie mogła przewidzieć lub którym nie mogła zapobiec.
7.3 Spółka nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy, literówki, nieścisłości, które mogą pojawić się w informacjach i materiałach opublikowanych na stronie internetowej Spółki lub w aplikacji. Spółka nie ponosi również odpowiedzialności za jakiekolwiek opóźnienia lub przerwy w działaniu strony internetowej lub aplikacji spowodowane zdarzeniami "siły wyższej", a także przerwami w świadczeniu usług telekomunikacyjnych, przerwami w działaniu sieci IT lub powiązanymi kwestiami.
7.4 Strona internetowa lub aplikacja Spółki może zawierać linki do zasobów i informacji stron trzecich i ich stron internetowych. Linki te mogą być używane według uznania użytkowników strony internetowej Spółki, ale w żaden sposób nie oznaczają poparcia lub opinii Spółki na temat treści takich stron, ani żadnych innych informacji lub banerów reklamowych i linków używanych na takich stronach osób trzecich.
7.5 Strona internetowa Spółki zawiera tak zwane pliki cookie w celu przechowywania pewnych informacji o użytkowniku. Pliki cookie to małe pliki w formacie tekstowym używane przez sieć internetową do rozpoznawania odwiedzających, ułatwiania dostępu do strony internetowej i korzystania z niej, a także do monitorowania życzeń i poleceń użytkowników oraz gromadzenia informacji umożliwiających Spółce ulepszanie zawartości strony internetowej. Wypełniając formularz rezerwacji, użytkownik wyraża zgodę na korzystanie z plików cookie na stronie internetowej.
7.6 Spółka nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, utratę zysków lub koszty wynikające z korzystania ze strony internetowej lub aplikacji Spółki i/lub czasowej niemożności korzystania z nich.
7.7 Spółka nie ponosi odpowiedzialności za działanie i wszelkie awarie lub ograniczenia systemów bankowych obsługujących systemy płatności i bramki płatności powiązane z systemem rezerwacji Spółki.
7.8 W każdym przypadku odpowiedzialności Spółki wobec Uczestnika, kwota odpowiedzialności będzie ograniczona do kwoty opłaty wpisowej uiszczonej przez Uczestnika za korzystanie z usług oferowanych przez Spółkę.
8. PROCEDURA REKLAMACYJNA I INFORMACJE O GWARANCJI
8.1 Spółka ponosi odpowiedzialność wobec Uczestnika za funkcjonalność Gry Escape Game. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonalność telefonu, tabletu lub innego urządzenia, na którym dostępna jest gra.
8.2 Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji w Spółce, osobiście lub pisemnie w siedzibie Spółki.
8.3 Uczestnik nie ma prawa do złożenia reklamacji z tytułu wady, która była reklamowana w przeszłości, pod warunkiem, że w odniesieniu do tej wady została przyznana rozsądna zniżka od ceny zakupu.
8.4 Okres gwarancji dla Uczestnika wynosi 2 lata od daty zakupu.
8.5 Uczestnik jest zobowiązany do reklamacji Gry Ucieczki bez zbędnej zwłoki po stwierdzeniu wady Gry Ucieczki.
8.6 Firma musi podjąć decyzję w sprawie reklamacji bez zbędnej zwłoki, ale najpóźniej w ciągu 30 dni od złożenia reklamacji. Termin na rozstrzygnięcie reklamacji biegnie od momentu złożenia (zgłoszenia) reklamacji.
8.7 Jeśli roszczenie zostanie uznane za uzasadnione, Uczestnik jest uprawniony do zwrotu uzasadnionych kosztów poniesionych w związku z roszczeniem.
8.8 W przypadku wady, która stanowi nieistotne naruszenie umowy (niezależnie od tego, czy wada jest usuwalna, czy nieusuwalna), Uczestnik ma prawo do usunięcia wady lub uzasadnionego rabatu od ceny zakupu.
8.9 Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas od momentu zgłoszenia reklamacji do momentu jej rozstrzygnięcia lub do momentu, w którym Uczestnik był zobowiązany odebrać towar lub został mu on udostępniony drogą elektroniczną. W przypadku wymiany towaru lub jego części, odpowiedzialność Spółki obowiązuje tak, jakby towar lub jego część zostały zakupione jako nowe.
8.10 Jeśli nie jest możliwe monitorowanie statusu reklamacji online, Spółka zobowiązuje się do poinformowania Uczestnika o rozstrzygnięciu reklamacji pocztą elektroniczną lub SMS-em, zgodnie z życzeniem Uczestnika.
8.11 W celu zgłoszenia roszczenia należy podać na piśmie dane identyfikacyjne Uczestnika oraz datę i godzinę dokonanej płatności, a także preferowaną metodę rozliczenia roszczenia i numer konta do dokonania płatności.
9. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
9.1 Uczestnik może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub ostatniej części dostawy.
9.2 Uczestnik jest również uprawniony do odstąpienia od umowy w dowolnym momencie przed dostawą towarów.
9.3 Uczestnik prześle lub dostarczy Spółce oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni. Uczestnik nie musi podawać przyczyny odstąpienia.
nie musi podawać powodu, dla którego odstępuje od Umowy.9.4 Spółka zwróci Uczestnikowi pełną kwotę ceny Towarów oraz koszty poniesione w związku z ich dostawą w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy, a Uczestnik poda numer rachunku bankowego do otrzymania płatności w tym celu.
9.5 Wyjątki: prawo do odstąpienia od umowy nie może być wykonane w przypadku umów o dostarczenie treści cyfrowych, jeżeli nie zostały one dostarczone na nośniku materialnym lub w przypadku umów o świadczenie usług, w obu przypadkach pod warunkiem, że wykonanie nastąpiło za uprzednią wyraźną zgodą Uczestnika przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Wyrażenie zgody na niniejsze warunki uznaje się za wyraźną zgodę Abonenta na wykonanie umowy.
9.6 Udostępnienie Escape Game za pośrednictwem aplikacji mobilnej uznaje się za umowę o dostarczenie treści cyfrowych niedostarczonych na nośniku materialnym. Wyrażając zgodę na niniejsze warunki, Uczestnik wyraża zgodę na dostarczanie treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym.
9.7 Spółka jest uprawniona do odstąpienia od Umowy w dowolnym momencie przed dostawą Towarów, jeśli obiektywnie nie jest w stanie, z przyczyn leżących po stronie osób trzecich, dostarczyć Towarów Uczestnikowi w rozsądnym terminie w danych okolicznościach i/lub jeśli okaże się, że Uczestnik naruszył wcześniej zawartą umowę ze Sprzedawcą.
9.8 Spółka zastrzega sobie prawo do odstąpienia od Umowy Zakupu, jeśli Uczestnik nie odbierze dostawy zamówionych towarów lub w przypadku oczywistego błędu pisarskiego (np. nieprawidłowo podana cena w sposób oczywisty różni się od zwykłej ceny za dany rodzaj towarów). Spółka jest uprawniona do odstąpienia od umowy wyłącznie za powiadomieniem Uczestnika w co najmniej takiej samej formie, jak otrzymane potwierdzenie zamówienia, a Spółka zwróci otrzymane środki w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy.
9.9 Aby odstąpić od Umowy, należy podać na piśmie dane identyfikacyjne Uczestnika oraz datę i godzinę dokonanej płatności, a także numer konta, na które płatność ma zostać dokonana. Niniejsze warunki wchodzą w życie z dniem 1 grudnia 2020 r.